Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over onze behandeling. Of over de manier waarop onze fysiotherapeut met u omgaat. Dan is het goed om u klacht bij Fysiopartner.nl kenbaar te maken. Zo kunnen we samen tot een passende oplossing komen.

Naast dat wij u tevreden kunnen stellen, leren wij ook van uw klacht Zo kunnen we onze kwaliteit blijven verhogen en nog meer cliënten tevreden stellen.

Eerst in gesprek met uw fysiotherapeut

Ga als eerste altijd in gesprek met uw fysiotherapeut, of neem contact op met onze praktijk. U mag natuurlijk altijd een familielid of een vertrouwenspersoon meenemen. Wilt u meer weten over de aanpak van het klachtengesprek? Dan kunt u terecht bij een patiëntenorganisatie als Zorgbelang.

Waar kunt u terecht met uw klacht?

Levert ons gesprek met u niet het verwachte resultaat op? Dan kunt u bij de volgende instanties terecht:

  1. de Klachtencommissie
  2. de Commissie van Toezicht
  3. het Regionaal Tuchtcollege

De bevoegdheid om maatregelen te nemen verschilt per commissie. Bekijk daarom goed welk doel u wilt bereiken.

Uw klacht wordt altijd door een onafhankelijke commissie behandeld. Dit is gratis, uitgezonderd van de (eventuele) kosten van bijstand (bv.advocaatkosten). Alle commissies gaan uiteraard zeer zorgvuldig en vertrouwelijk met uw klacht om.

Meer informatie?

Heeft u vragen over hoe en bij welke instantie een klacht het beste kan worden ingediend? Neem dan contact op met één van de onderstaande organisaties.

Ledenadvies KNGF
tel. 033 – 467 29 29
www.kngf.nl

Zorgbelang Nederland
tel. 0900-2437070 (€ 0,10 cent per min.)
www.zorgbelang-nederland.nl

Adressen instanties

Klachtencommissie van het KNGF
Secretaris Klachtencommissie KNGF,
Postbus 248, 3800 AE Amersfoort,
tel. 033 – 467 29 00 (u wordt doorverbonden)

Commissie van Toezicht van het KNGF
Secretaris Commissie van Toezicht KNGF,
Postbus 248, 3800 AE Amersfoort